7 Mars

Hej underbaringar. Idag är en bra dag- helg (nästan), dagen har iförsig inte bjudit på sitt bästa väder utan regn. Men nu börjar det spricka upp lite, och jag ska nog ta mig ut på en prommis innan middagen. 
Helgen "firas" med en tripp till centrum med Emma ikväll, hur mysigt som helst. Älskar London at Night. Sen får vi hoppas på bra väder torsdag eller fredag, för jag tänkte dra ihop parkmys!
fick ett il och målade om min snygga ring svart. Den hade-som alla fejksmycken-börjat bli bronsig. Så svart nagellack fick rädda siuationen.

Btw, vill ni ha kommentarer från okända engelsmän och småflickor så måla naglarna i nyansen jag har på bilden.
Hehe, har minst fått 5 kommentarer från helt okända vuxna mammor, så, ett tips bara.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh jag är så avis!! London at night OCH parkmys, underbart!

2012-03-07 @ 19:09:03
URL: http://astridhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0