29 Januari

GRATTIS ÄLSKADE MAMMA!, Nej minsann , inte är det vilken dag som helst idag inte. Trots att jag inte kunde vara där och fira med dom så känns det lite som en speciell dag även här. Fick iallafall prata med den firade ett tag och det är ju alltid nåt.
Helgen har förresten varit mycket bra. Åkte som sagt till Astrid igår för att spendera kvällen med henne Kaisa och Adam, blev bjuden på Tacos med hemmagjord tacokrydda (blev gott ändå) och sedan begav vi oss till Astrids (möjliga, framtida) arbetsplats= Showcase  Cinema. På grund av Kaisas för låga ålder blev det inte Dragon Tatto och inte heller de andra förslagen som sedan framfördes. Sherlock Holmes fick det bli. Ingen film att hänga i julgranen men som Astrid sa, vissa coola effkter var det ändå.
Jag stannade över natten och när jag, idag, tagit tåget till Wimbledon stannade jag där ett tag och hittade en mycket fin kavaj som kommer användas flitigt  i vår/sommar. Har även hunnnit tillbringa lite tid i shoppingcentret i South Wandsworth, där återlämnade jag dock bara en klänning jag köpte förra veckan.
Nu ska jag lägga mig och se en film, och förbereda mig på veckan som kommer.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0