12 Januari

Back in England. Hur det känns? Helt okej. Liten saknad-känsla i magen börjar krypa fram men jag hoppas den ska försvinna med timmarna  som går. Jag har börjat packa upp och fattar inte hur jag kan ha så mycket saker, får ta stora väskan när jag ska hem i feruari också , för det ska jag, hem alltså. Mellan den 13 och 27 februari är familjen Potochnic i USA och dom veckorna ska jag spendera i Sverige.

Veckorna i Sverige, Skellefteå, Östra Falmark har varit underbara, denna jul har varit underbar. Men nu är det back on  track, imorgon börjar jag halv 8 med frukost och gång till dagis sen blir det storstädning av hela huset.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mellan 13-27 januari? så du kommer hem imorgon igen?=D

2012-01-12 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0