4 Februari

Gårdagen blev inte lika underbar som jag hade planerat. Under torsdagskvällen började jag få ont i hela kroppen, ni vet, som man får innan man får feber. NEJ tänkte jag, timingen var så otroligt dålig. Planerna för gårdagen var att träffa upp Astrid kl 12 vid Naturhistoriska museet för att titta på dinusarierna (vi missade tydligen heeela den avdelningen förra gången vi var där). Efter det skulle vi shoppa, träffa upp Adam och sen skulle jag vidare med några tjejer till KOKO. Det var tanken...

När jag vaknade på fredagsmorgon kände jag direkt att det inte var bra, hade sovit dåligt och huvudet sprängde, tryckte i mig ipren , tog pojken till dagis och gick och la mig igen. Kände mig lite bättre och träffade ändå upp Astrid på museet två timmar senare än planerat, lite shopping hann vi även med och ett pub-besök. Men efter det drog jag mig tillbaka, hem till sängen. Denna dag har jag bara legat och försökt kuriera mig själv med ibumetin och c-vitamin. Nu ska jag försöka ta mig ut för att få lite luft. Och köpa glass till migsjälv som självömkan.
vi träffade på en T-rex
mörk bild på turtur duvorna på puben, (har inte ork att ljusa upp den) 
Sen undrar jag hur man tar bort datum och tid på bilderna........ (fixat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0