2 Februari- kyla

Jag vet att jag inte har något att säga till om när det gäller kyla om jag kollar hur Skellefteå har det idag, men ooooj så kallt det är. Vinden känns som småsmå knivar som hackar tag i en när man går. Men som sagt ska jag inte klaga. Jag ska iallafall trotsa kylan och försöka ta mig till Southside shopping mall och prova skinnjackan (som troligtvis kommer bli min) en gång till. Ska även köpa kryddor osv till Taco-middag, mums. 

Igår fick jag med mig Emma till Ung i London, mycket trevlig tjej vi kommer nog ha kul!! :) Kvällen bjöd på sexualkunskap och pizza. Det var en sexterapueft (?) från Sälen i kyrkan för att föreläsa och svara på frågor, till de bjöd dom på pizza, bra kväll!

Efter att ha hämtat och badat pojken ikväll ska jag bara ta det lugnt , kanske lite skype-dater , annars bara ladda upp inför imorgon som kommer bli GREAT, mer om det sen. 

PUSSSSS
Bild från när  vi besökte Elk bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0