12 Februari

Jag måste börja med att säga att jag mår mycket bättre än jag förtjänar idag, då har jag i för sig inte rest mig ur sängen än men det är ett annat problem.
Gårkvällen blev riktigt bra, började hos Tessie i hennes palats med härliga svenska tjejs och sen gick vi ut på Roadhouse i Covent Garden. Har inte varit där förut men blev positivt överraskad, vet inte riktigt om det var värt pengarna men kul hade jag med underbart sällskap.
Är just nu barnvakt sen en timme och har fortfarande inte stigit upp som sagt, men vi har haft en mysig morgon. Just nu läser han en bok för mig.
Senare idag ska jag träffa upp Astrid för en fika-dejt och efter det blir det den sista packningen för i morgon, mina kära vänner, kommer jag hem till kära Falmark!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0