28 April

Nu har det varit dåligt om blogginlägg i veckan. Men jag kan säga att den har bestått av alltför många jobbiga förväl..så en jobbig vecka och min seperationsångest bara växer för varje avsked. Har även fått massa fina presenter från fina människor.
Igårkväll hade vi ett litet avsked för Emma med kladdkaka och vin. Och imorse följde jag henne till Heathrow. Tror inte jag har förstått att jag inte kommer träffa henne nästan varje dag som jag brukar...usch. Men tur att vi bor i samma land snart iallafall.

Efter det tog jag tåget direkt till Covent Garden för att träffa Astrid för ännu ett avsked. Hon fick mig att inse att detta verkligen är slutet på vårt London-äventyr. Det känns inte bra alls, klumpen i magen växer.


Lite bilder från veckan

Kommentarer
Postat av: Astrid

Du fick minsann en fin fin avslutning med an massa gofika, mums! Jag kommer sakna alla Londonfyllda inlägg här och framför allt att du inte finns i detta land längre!(!!) Ses till sommaren!

2012-04-30 @ 08:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0