18 April

Vilken fruktansvärd förmiddag jag haft idag. Drama på hög nivå då pojken inte ville sitta i sin stol utan började gråta, plötsligt slutade han skrika (trodde jag) men när jag tittade på honom såg jag att han inte fick luft. Helt plötsligt svimmade han av och jag fick inte liv i honom. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Paniken rann över mig och jag "slängde" ner honom på golvet och försökte blåsa luft i honom igen. Efter ett tag fick jag ett andetag, sedan två osv. Men efter det gick han inte få kontakt med.
Ringde i panik storgråtande till mamma för råd och det slutade med att jag ringde ambulansen som tog oss til St Georges hospital. Där stannade vi i 3 timmar innan dom kom fram till att allting såg bra ut och att vi fick åka hem. Men vilken förmiddag. Nu vet jag iallafall att det kan hända barn i den åldern och att jag gjorde rätt i att ringa. Men usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0