17 April

Nu är det back in business igen. Känns helt okej faktikst. 
Har haft Amanda här på besök de senaste dagarna, och Astrid har återvänt till England igen efter 2 veckor i Sverige.
De senaste dagarna har jag alltså spenderat med dom underbaringarna. NU kan jag dock säga att jag är less på att sightseea London efter 3 helgers rundturer..


Det har också slagit mig riktigt hårt att jag snart åker hem..
Så här nära är det:
Onsdag: Jobb+ Shoppingcentret med Emma. Barnvakt
Torsdag: Jag och Emma tar oss an Westfield (europas största shoppingcenter)
Fredag: Åker vi till Camden och kollar utbudet, kvällen spenderas hos Emma med hårfärgning.
Lördag: Utgång och förhoppingsvis middag med underbara tjejer.
Söndag: Brick Lane-Market, flyttar in i gästrummet. Nya Au-Pairen kommer.

Nästa vecka
Mån-ons: Jobbar/inskolar nya Au-Pairen. Ung i London?
Torsdag: Oxford Street med Emma
Fredag: Häng på dagen? Utgång på kvällen.
Lördag: Sista utgången i London med tjejerna.
Söndag: Häng på dagen? PACKAPACKAPACKA
Måndag: FLYTTAR HEM...

Tack för fyra underbara dagar tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0