september 28

Hello. Imorse var det ännu en tidig morgon. Men jag tycker det går bra. Det är ju inte långt till "jobbet" om man säger så !

Jennys föräldrar kom idag och ska även stanna över tills imorgon. Riktigt trevliga människor, har lärt mig mycket på den korta tiden jag träffat dom. Fick tillexempel vara med och lära mig en kinesisk maträtt, något att skriva på cvt!! ;) Ne men kul att få prova.

Runt 10.00 tog dom Jacob på en playgroup i kyrkan så då fick jag vara ledig. Och OM jag har haft en bra dag!! Tgo bussen till Wandsworth och vandrade runt lite på shoppingcentret (köpte inget) Sen köpte jag lunch på ett mysigt café där jag satt och njöt av temperaturen med en bok.

Sedan gick jag till en park som heter king George's park- där lade jag mig ner och solade ett tag+läste+lyssnade på musik. HUR VARMT SOM HELST!

Efter nån timme gick jag tillbaka till köpcentret för att Jenny tipsaat om ett gym som kanske skulle passa. Blev instruerad och rundvisad av en man som inte känner till "det personliga auran man inte ska inträda" (vad nu det ska betyda) men han var alltid liite för nära. Vi kom dock fram till att han bodde rätt nära mig.
RIKTIGT fint gym och jag önskar så mycket att det hade gått men tyvärr så kan man bara bli medlem i minst 6 månader och eftersom jag inte vet hur länge jag stannar så blir det svårt..

Får hitta något annat helt enkelt.

Tog iallafall bussen hem sedan och kollade in ställets bibliotek, dit ska jag fler gånger. Sen gick jag hem och gjorde lite fys innan jag tog en underbar dusch.

'

KOLLA HIMLEN!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0