september 29

Vilka dagar vi har! måste ha varit minst 27 grader ute idag. Hade tänkt fara ut och springa, blev en jogging/promenadrunda istället, för varmt. Kollade in parken som jag har bara runt hörnet Wimbledon park. Mycket mysigt ställe  med en stor damm, mysiga bäckar, stor inhängnad playground, tennis court, cafém fotbollsplaner och mycket mer.

 

Jennys mamma lärde mig hur man gör Shepardspie idag, easy. Och hennes pappa how to do the cleaning. Så nu vet jag vad jag har att göra imorgon ;)

 

Följde även Maria till flygplatsen idag. Usch så jobbigt, finns nog inget värre än att ta förväl av en bästa vän som du inte vet när du kommer träffa igen..♥

 

Nu sitter jag och ser sex and the city. Imorgon är det äntligen helg och jag ska fara och hälsa på Astrid där jag stanner hela helgen!! Före på dagen ska hon komma hit dock och vi ska käka lunch innan vi far ut på en spännande rundtur i London.

Kommer nog inte blogga mer förrän söndagkväll. Men då kommer förhoppningsvis massa bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0