september, 25

Hello. Vaknade upp med sol utanför fönstret, skönt. Nu känner jag att jag börjat komma in i stämningen här bättre, har dock lite svårt att sova. Vaknar ofta, är väl itne van med massa ljud runtomkring mig på nätterna ute i Falmark. Det är som lägenheter, man hör in till grannen trots att det är hus.

Vi tog en liten rundtur innan de skulle till kyrkan så jag fick se var jag ska gå imorgon. Kan behövas. Imorgon ska jag alltså ta hand om lillkillen själv, vi ska på en playgroup på morgonen. Hoppas på att få träffa lite folk.

 

förlåt, hade verkligen tänkt lägga ut bilder men tydligen är internetuppkopplingen för långsam på söndagar så det går inte..kommer imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0