september 24

Hey there. Har nu min första arbetande kväll(haft) lagt pojken i säng. Det gick bra.
Vet inte riktigt hur mycket som bör skrivas, but here's my story.

Vi (jag och Maria) anlände ca 2000 i London, Heathrow. Dock hade jag lyckats att tappa mitt pass på flygpplanet vilket jag upptäckte när vi skulle gå igenom passkontrollen. Detta gjorde situationen lite värre. Men det löste sig och efter någon extra timme så var vi påväg mot Piccadilly Backpackers Hostel där de två närmaste nätterna skulle spenderas. (Inga bilder tagna där, men jag lovar-ni vill inte se)

Vi hann med lite sightseeing, shopping, Madame tussauds, jaa...

Det tog vääldigt lång tid att lägga upp bilder...?! 
fler får bli en annan dag. + resten av historian.

over and out.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0