6 Oktober

Veckorna går verkligen fort. Nu är det snart helg igen.!

Helgen som var spenderades iallafall på bästa sätt. Tänk vilken tur att jag har Astrid så nära, vet inte vad jag gjort annars.

Fredagen började med lite städning för min del innan Astrid kom och jag bjöd henne på lunch. Sen drog vi till South Kensington och tittade in National History Museum, mycket intressant och många nya intryck. Efter det tog vi tunnelbanan, hehe, till Notting Hill där vi vandrade omkring och försökte hitta the famous door, didn't find it though..Men det gjorde inte så mycket. Det är ett underbart ställe och vi käkade middag på en restaurang där "medium" var väldigt "HOT". Sen efterrätt på en glassbar som var underbart mysig. Kvällen och resten av helgen spenderade vi i Winnersh, Wokingham och Reading.

På fredagskvällen var tanken att gå ut på en trevlig pub och träffa lite människor , vi gick ut på the Gig House vilket var mer som en bar men vi träffade några ändå, Kankse inget ställe man går till för att träffa människor dock ;)
Lördagen stod det shopping i Reading på schemat, fick med mig några gobitar hem!!! Kvällen blev bara mys.

Söndagen hade vi återigen UNDERBART sommar-väder och det fanns inte så mycket annat val än att helt enkelt sola.  Bikini(+att man inte kan ligga still för att det är  så varmt)  i Oktober är väl inte det vanligaste man gör men o så skönt.

Tack och hej

 


Kommentarer
Postat av: assebrasse

Helgen var kanon! :-) ser fram emot denna också

2011-10-06 @ 21:04:28
URL: http://astridhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0