31 Oktober

Hello. Söndags förmiddagen blev som den blev och vi behöver inte gå in mer på det. Det var tur att AnnaHelena bjöd med mig till Holy Trinity Brompton på gudstjänst mot eftermiddagen, trevligt var det. Vi gick även förbi Harrods, måste tillbaka dit när det är öppet (nog roligare då). Gudstjänsten var bra, såg dock ut som en nattklubb när man kom in. hehe nice!' Sen for jag hem och lagade Shepherds Pie
Lillpajken har nu kommit in i en såkallad 2års fas. Kind of energikrävande, men he ge ba att kämpa på. Tycker om honom any way ;)
Ikväll står matlagning på schemat igen. Kanske borde starta en matblogg? ne.
Förutom det ska jag verkligen bara ta en lugn kväll. 

Det är nu time for tric n treat här utanför . Jag ser många fina häxor och spöken genom fönstret, förhoppningsvis ska Jen och Jacob ut och samla in lite gottigott (pojken äter inte onyttiga saker) så namnam.
Ska bli bättre på att ta kort förresten. Imorgon händer det inget speciellt under dagtid så det blir nog inget av men senare.
Nu ska jag se om det finns något att se på play. Hade.
ser ut som en liten liten pojke idag, ser ut som en liten liten pojke idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0