29 Oktober

Jag förstår inte att det snart är måndag igen. Skönt att veckan varit så lugn, nu går vi tillbaka till allvaret. Måste dock konstatera även i ord att det snart är November, älskar att tiden går fort. Jag måste också säga att jag älskar England och framför allt London. Kommer bli svårt att bo i Sverige igen men O så skönt. Blandade känslor som ni kan se.
Jag åkte iallafall till Astrid igårkväll efter att jag slutat jobba. Där, uppklädda ända till tårna (hehe) hämtade Adam oss och vi åkte tll Reading för en liten trevlig utekväll. Kul att se några utklädda,tråkigt att det inte blivit nåt halloween-firande, måste erkänna att jag inte märkt av det mer än att se Kaisas och hennes kompis pumpa utanför Assepasses hus. Men det gör inte så mycket.
Idag har vi barat slappat på bästa sätt innan jag åkte hem för babysitting ikväll. Laddade upp med massa onyttigheter framför XFACTOR. underbart.
me and my personal hairdresser, how nice?
lite bättre bild på tha frisyr. (försöker se snäll ut)

Kommentarer
Postat av: Mille

Så du ska stanna hemma när du kommer vid jul eller?? :)

2011-10-31 @ 11:31:17
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0