26 Oktober

I morse runt 8.30 styrde jag barnvagnen mot Southfields station. Jag och Jacob var på väg till New Malden. Där träffade vi Marijke, Fien och Jhasper.
och VET ni, idag har ajg använt min regnjacka för första gången. Och jag kan säga er att det behövdes..har bara forsat ner idag och blöta blev vi där i lekparken så vi gick hem till deras hus för lite lunch. (Marijke är en lärare från Beligen som är au-pair hos en familj i new Malden). Mycket trevlig förmiddag.
Nu sover pojken, han lär väl snart vakna men. Måste säga att jag verklgen uppskattar nap-time, då får jag lite egentid. Brukar mesta del försöka sova eller bara slappa. idag blev det inte så. Tog en dusch och tänkte sedan att det var för sent att sova. Såååååå, vad gör man inte?!?! Jo man börjar översminka sig med svart ögonskugga och röda läppar för att sedan leka modell i webbcameran. Absolut. Bjuder dock endast på två av bilderna (för att vara snäll)

ta det med en nypa salt

kommer jag sakna mitt hår? imorgon försvinner det.......
dagens outfit!!hehe

Kommentarer
Postat av: Mary

heeeeey snygg, kommer bli awsome med ny frissa jue! PUSS på gulledu =)

2011-10-27 @ 01:15:00
URL: http://signemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0