25 Oktober

Hejåhå. For då till Astrid och kollade då stjärnan spelade fotbollsmatch, trevligt. Efter det åt vi supermat och hade sedan en härlig myskväll då vi såg en film som rörde till i hjärnan på oss, The Adjustment Bureau. Mycket bra film.
Igår for jag, Astrid och Kaisa till Coral Reef-äventyrsbad. Och efter underbar Tacos i Winnersh så tog jag tåget hem.
Väl hemma satt jen och pratade med en kille som förmodligen kommer flytta in nästa vecka. Han verkade trevlig oich seriös, det kommer nog bli bra. När han farit började jag laga mat till idag. Risotto, min första ever- och det blev gott tilloch med. Tummen upp till mig. But I got buuurned , burned baad. Nä inte så illa men nu får jag vandra runt med plåster på två fingrar i några dagar. Det kan jag leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0