21 Oktober

Ojoj, vad jag bloggar idag då, inte likt mig. Lucky you (den som har lite att göra)
ungefär såhär känner jag mig just nu- lagomt glad. Glad att jag lyckades bada Jacob, glad att det är helg, glad att jag snart ska få träffa min kära Astrid (på söndag), glad att jag är här, glad att min mage varit ganksa snäll idag, glad att jag har massa snack. 
Mindre glad att jag saknar vanlig svensk MAT, mindre glad att mina sockar är spårlöst borta, mindre glad att 2 månader känns väldigt länge.
Svenskt, lagomt bra.
Se, min webbkamera är inte så dålig..

Kommentarer
Postat av: Assssssse (a k a Astrid)

Kommer fasta hela helgen för att köpa dundermycket snacks till söndag! Längtar efter att ha kanske lite hårmassage (a) :-) Vore ju mer än trevligt!

2011-10-21 @ 22:02:33
URL: http://astridhedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, läste först "festa" ;)

Ja super, jag kommer nog förmodligen göra tvärt om med faktan att det är födelsedagskalas imorgon. Och man säger inte nej till tårta!!

2011-10-21 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0