21 Oktober

Hej igen. Nu är jag tillbaka hemma. Det blev ett trevligt möte med en trevlig tjej som började på Starbucks i Notting Hill och slutade i Ealing (närheten där hon bor).
Fick med mig en väska från Primark som är PERFEKT stor. Eftersom jag är bra på att tänka i förväg nu såhär när man inte har direkt fullspäckat schema så tänker jag redan på hemresan i jul. Väskan rymmer min dator, en bok, passet och pengaplongan =allt som behövs till flygresan. Perfekt var ordet. Den är inte för stor heller.
Blev ingen jacka...
fick även med mig lite snacks till ikväll-barnvaktskväll. Detta är det bästa med England ;) heee

Kommentarer
Postat av: assebrasse

ååååh favvochipsen!

2011-10-21 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0