17 Oktober

Hej. Nu har ännu en vecka börjat. Inte på bästa sätt dock, tjurig unge och trött Evelina. Slutar inte bra.
Nu är det iallafall nap-time, tror att dennna gång så innefattar den även mig.
Lördagen och Söndagsmorgonen spenderade jag iallafall men en Assepasse i Wimbledon (och hos mig).Lite rundtur på stan som kunde ha slutat i en TATUERING!! Ne, var inte sså nära , men jag hade gärna velat det. Vågar dock inte.
Sen såg vi bio- Johnny English Reborn. Hur kul var inte den. Och som Astrid säger, speciellt en scen.
vi hade rätt kul

Kommentarer
Postat av: Astrid

tavleramm med bamm!

2011-10-17 @ 19:54:31
URL: http://astridhedman.blogg.se/
Postat av: eve

JUST JA, fast tavlerong med bong tror ajg det var. Bongen var ju en rätt stor del i spelet! ;)

2011-10-18 @ 15:58:41
Postat av: assebrasse

hahaha jaa! vi MÅSTE gå dit igen :) vi kan ju alltid bara gå dit, käka middag, beställa en fanta or whatever och spela othello :D

2011-10-19 @ 16:00:30
URL: http://astridhedman.blogg.se/
Postat av: eve

Ja men absolut :D himla nice, och menyn var inget att klaga på :D lets go for it :D

2011-10-19 @ 16:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0