8 November- Camden Market

Oj vad tiden rinner iväg men här kommer iallafall min lördag.
Efter en kväll med babysitting och en morgon med samma schema så tog jag tunnelbanan till Camden town där jag mötte upp Astrid och Daniel. Vår avsikt var såklart att gå på Camden market. Eftersom det var lunchtid så började det med att vi åt lunch- Bang bang chicken. Och hur gott var inte det?? Det måste ni prova om ni åker dit.
Sen gick vi på marknaden, första gången för mig, (ej för dom andra) så jag var mer faccinerad över allting att jag inte hann med att köpa så mycket. Men jag får ta mig dit en annan gång! 
Sen gick vi lite, bort till en pub som Daniel jobbat på, till en park, till ett zoo, tillbaka till Camden market, osv. 
När klockan börjat närma sig kväll så hade vi planerat att hitta en bonfire med fyrverkerier. Det gick ju som det gick (hehe bokstavligt talat....)
BANGBANG CHICKEN
och astrid med sin Köttbit meed.............broccoil...HAHA . potatis är överskattat!


Så en mycket trevlig dag hade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0