4 November

Hej. I onsdags var jag på fotbollsträning, har mailat med tränaren ett tag och kände att det skulle vara kul att prova på. Och dom var bra, lite jobbigt, hade hoppats på ett lite sämre lag.hehe. Vi får se om jag åker tillbaka, krockar ju med Ung i London...
Fredag! Som man längtar efter denna helgkänsla. Denna dag har varit helt underbart skönt. Brukar nämligen alltid ha städ eller nåt annat på schemat så detta var min första lediga heldag medans pojken är på dagis. Avundas de som alltid har det så!
När jag kom tillbaka från den morgonvänliga walken till Nursey så satt jag mig vid tv:n och vad var på? om inte en gammal favvo-film. Mannen som kan tala med hästar, eller Horse Whisperer. Så där satt jag och grät medans nostalgin flödade. Efter det gjorde jag mig lite lunch, tvättade mina sängkläder och gick sedan ut en prommis med min kamera för att ta bilder på omgivningen och sådant jag kommer vilja komma ihåg.
Gick även förbi parken och wow, det är Bonfire firande där ikväll och det var karuseller, matstånd, godisstånd och allt möjligt. Såg ut som ett nöjesfält, vilket det nog är. Om planerna går som dom ska så ska jag och Jacob dit en sväng nu efter dagis och innan han ska sova. Blir toppen, de är fireworks som startar 6.45 och själva Bonfire-brasan startar 6.15 I think.
Kommer nog vara drag där ikväll, hör redan musiken.
Här har ni en Bonfire-brasa. och nej, det är ingen som sitter där, utan en symbolisk docka.
Så hit går jag ikväll en sväng. Wi

Kommentarer
Postat av: assebrasse

Åh ser lovande ut! Hoppas de finns nå roliga karuseller! See Yah tomoz in Camden

2011-11-04 @ 20:04:55
URL: http://astridhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0