27 November- Advent

Helgens bravader var absolut värd all spendering av pengar. Fick även klart Mirjams julklapp och fick med mig en liten del av Simons. Nu vet jag även vad jag ska köpa till Mamma, och Samuels julklapp är så gott som klar. Skönt.

Idag är det ju inte vilken dag som helst utan det är  första Advent. Nedräkningen börjar även för allmänheten idag (syftar på min egen nedräkning). Tur som jag har så är jag inbjuden till Adventsfirande hos Astrid/Sernevall-familjen för lite julbak. Kunde inte ha blivit bättre.

Så idag ska jag njuta av sista helgdagen och inte avundas de som åker på skyltsöndag hemma i kära Skellefteå.

 

Astrid och Kajsa på Julmarknaden

 


Kommentarer
Postat av: assebrasse

Mmmmmmums, gofika! Vi har verkligen rest runt i helgen! Kommer kännas så tomt utan dig nästa helgs gråter utöver mig så jag rammlar och slår armbågen

2011-11-27 @ 23:15:29
URL: http://astridhedman.blogg.se/
Postat av: assebrasse

meeeeh, de där som står med fet stil ska stå inom två "stjärnor", alltså * < sånna...

2011-11-27 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0