16 November

Igår sov jag riktigt länge och det var välbehövligt, sovmorgon mitt iveckan måste vara bland det bästa. Började klockan tre när lillpojken vaknade och jag tog honom till en playgroup som vanligt, middag efter det och vid 6 begav jag mig till Wembley park. Vad skulle jag dit och göra kanske ni tänker? JOOO, FOTBOLL, England-Sverige i Londons största arena (Wembley Stadium) är en upplevelse jag sent kommer glömma. Det var hur mäktigt som helst, och trots att matchen inte gick åt det håll jag hoppats (1-0 till motståndarna) på så var det inte så farligt, vi var ju i Wembley Stadium!
6 svenska tjejer med svensk flagga fick mycket uppmärksamhet utaför arenan, man fick känna sig som kändis för en dag (eller turistattraktion) många som ville fotas i bästa miljö,haha.
Massa bilder kommer senare på våra kämpar, fick mig några zoombilder. Väntar dock skarpt på Astrids teleobjektivs-bilder. Dom var grymma.
Nu ska jag snart se om jag måste VÄCKA pojkisen, har aldrig hänt på en morgon förut. Äsch jag väntar ett tag till.
Hörs sen!KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0