14 November

Idag är det inte vilken dag som helst utan Marias födelsedag,20ÅRSDAG. 
En tanke slog mig och det är den att jag undrar om det någonsin, sen jag föddes för 19 år sedan, gått såhär länge utan att vi setts. Jag tvivlar på det. Har inte våra föräldrar fört oss tillsammans så har vi setts på fotbollsträningar, skolan, fritiden. Vi har så galet mycket minnen jag och denna tjej, eftersom vi gjort så sjukt mycket tillsammans. Alltifrån semstrar enda från  vi var småungar tills vi nu är 19 resp 20 år till promenader, degande i soffan och smidande av blondlistor ;).
Det är svårt att förklara vad denna människa betyder för mig, därför ska jag inte ge mig in på det men jag tror och hoppas hon vet att hon alltid kommer vara som en syster för mig.
Grattis Maria, gör ont att jag inte får fira din dag med dig men här får du massa mental-kramar.

Saknar dig blondi, hoppas vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0