14 November

Dagen har varit ganska lugn, jobbade mellan 7 och 12 vilket var helt okej. Vi gick till den vanliga lekgruppen och så var de timmarna spenderade. Den här veckan är Jen ledig så jag jobbar bara halvdagar, underbart skönt. Betyder sovmorgon imorgon (Y)    (tro inte att jag inte gillar att ta hand om honom , det är de tidiga mornarna jag har problem med)
Hann med matlagning och shopping ikväll. Tog en promenad på 25 min till närmsta shoppingcenter, helt klart värt att spara in 5£ på att inte ta bussen.
Primark i mitt hjärta:
två polotröjor
ett skärp
ett par örhängen
ett halsband
ett par handskar
ett par byxor
för 35£ vilken motsvarar ca 350 sek
new look 24.99£

Kommentarer
Postat av: assebrasse

Schnyggt!! Observera den sena tiden på dygnet jag skrev detta. Svårt att sova. Längtar efter någon som händer om några timmar!!!

2011-11-15 @ 02:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0