12 November

hej.
idag åkte jag in till centrum, shoppingsuget var på topp. det förändrades helt när jag kom innanför dörrarna till Primark på oxford street, var så mycker folk att jag ville sätta mig i ett hörn och gråta. ungefär. Började lassa kläder i korgen men efter en halvtimme av, "sorry" "excuse me" så gav jag upp. lämnade kläderna där jag hittat dem och gick ut. shoppingrundan gav mig iallafall två nya plagg till garderoben. Visar sen.
måste även tipsa att ni ska kolla in detta inlägg, har tjejen talang eller?
http://astridhedman.blogg.se/2011/november/onsdagkvall-i-westminister-london.html#comment
snor  även en bild därifrån
Imorgon åker jag och fotografen till Ikea med Annelie och Kaisa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0