sunsunsun

Vet ni vad?! ikväll har jag myst med 3 briids! väldans mys, dom är sånna må-bra-tjejer!!
(konstig bild men jag orkar inte fixa den bättre)

 

Julklappslek- lite sent, men vad gör det? lika kul ändå!:) fick en kortlek och en superfin sjal
Onyttigheter- ett måste?!
Jacuzzzibad- sköööönt
Snack-om dittan och dattan!

Kan det bli bättre?:)



OCH VEt NI VAD?!!??????????????????

NU ÅKER VI SNART=D=D=DD=

Kvart över 11 blir jag upphämtad imorgon och vi styr vår kosing mot umeå där isak(eller isaks föräldrar) bjuder på lunch, sen ----->mot flygplatsen!!!!!

Så om ni undrar så kommer jag befinna mig på gran canaria i veckan (amadores närmare bestämt)

<--och här har ni stranden

 

Så jag hoppas ni har det bra!
Det kommerjag ha!!:)

KRAM

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0