nyårslöften

Sen var det ju det här med nyårslöften..hm tyvärr har jag tänkt för lite på det för att kunna göra en bra lista men här är några iallafall
  • Göra mer spontana grejjer, inte säga nej när nån frågar (haha, tolkas på rätt sätt)
  • Tänka mindre.. Eller rättaresagt tänka mer positivt och BLI mer positiv
  • Komma fram till vad jag ska göra i livet
  • Träna mer- äta bättre (beach 2011)
  • Bry sig mindre vad folk tycker (ett löfte jag även hade 2009 vilket jag höll väldigt bra-på en viss punkt i varjefall)
  • och till den viktigaste: Tänka på och vara glad för det jag har och inte vara ledsen för det jag inte har
Kan hända att jag kommer på fler.. mycket troligt, isf uppdaterar jag listan!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Theomagnhild

Informative website! Thanks!

2012-07-18 @ 13:35:59
URL: http://theomagnhild.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0