17 December

En vecka till julafton och jag har en känsla att detta kommer bli en mycket bra dag. Den började med att Jacob sov til 8!! Inte illa, sovmorgon till mig med andra ord. Nu ska jag sova lite till efter att ha överlämnat honom. Klockan 1 (ca) åker vi troligtvis till Hyde Parks julmarknad med Jennys systers familj och myser på. Efter det åker jag direkt till Ingrid där jag även spenderar kvällen med svenskt julmys, dagen kan inte gå fel.

Fick även veta att jag kommer få en julklapp av Jennys föräldrar som är så stor att hon inte vet hur hon ska slå in den?! Spännande.


Nu är det jul.

 

 

 

(måste även passa på att säga Grattis till Anton som fyller år idag, GRATTIS)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0