svar på tal!

Vad finns det för människor. var det för att jag skrev i ett inlägg att jag mådde bra? så att nej, hon ska inte må bra. kom på något för att få henne att må dåligt igen? jag blir så arg, jag skakade när jag läste det...
Kan inte säga att jag inte bryr mig, men om det är sant så får han göra vad han vill lika som jag får gör vad jag vill eftersom vi inte är tillsammans längre.
Jag tycker fortfarande om honom jättemycket han är en av de viktigaste människorna i mitt liv och det hoppas jag att han alltid kommer vara! Är det nån som försöker förstöra det? Jag förstår verkligen inte..vad den här personen tänker (för jag antar att det är samma som har skrivit båda) Annars kan väl den personen säga det till mig face to face istället för att skriva anonym kommentar på min blogg...FEGT.
Jag borde inte behöva skriva det här men om tanken var att jag skulle må dåligt igen och riva upp gamla sår, så varsågod- Det lyckades!

Nöjd nu?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0