hej

denna dag har varit speciell.
samhälls- "grupparbete"/"redovisning" ;)
ensamble- uppspelning
såg teater!!! mycket bra sådan
Hem till bästaste amanda:* + middag
musikcafe'!


Spännande!



annars står jag rätt stilla i mitt liv. HOPPAS PÅ STOCKHOLM NÄSTA HELG
det enda jag såg framemot ju..?!


nu ligger jag och vet inte vad...väntar på scrubs 5 över 23!!

ja detta inlägg är 75% elises förtjänst;) (den enda som taggar mig att blogga, typ)

jjaa, men förresten- ett sidospår.. haha någonsin kännt att man är arg på dom som är glada och lyckliga?! h
jag känner mig så taskig, visst är man glad för andra , men man är väl tt man själv vill vara där;)



varför tror jag att lösningen finns i att fara iväg? allt kan ju lika gärna ligga framför näsan på en?! vem vet..
en tanke som slog mig bara;)

nu ska jag fortsätta att göra ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0