lights are low

Jag har tänkt på väldigt underliga saker idag.. vet inte varför denna dag bjöd på så många funderingar men så är det väl ibland. Som ljud, hur det kommer så naturligt att forma ljuden på ett speciellt sätt när ett visst ljud ska fram. Och saker som hur fort livet kan ta en helt ny vändning. att från en dag til en annan kan allt vara annorlunda. och saker som hur snabbt kroppen lär sig i muskelminne.

Ja, ni förstår vilken väg mina tankar har dragits åt idag, lite för mycket för att hinna tänka på viktiga saker som ilandsproblem;)

Nej ..haha vet inte vad som är med mig, och varför jag skriver det i ett blogginlägg men så går det;)



Sen måste jag tillägga att jag har varit på julstämning till tusen hos miss Astrid ikväll, mycket väl passande med en vecka kvar till julafton!!!!=)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0