jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig

klockan är 00.45 och jag åt just middag..haha så kan det gå.
jag var så trött när jag kom hem efter dagens lussande att jag somnade, sen när jag vaknade ville mamma se lucia sen satt vi hela kvällen och mös framför tvn..
..inte förän nu när jag ligger i sängen och inte kan sova som jag kom på attt..nej inte åt jag middag inte?!
Tror ni inte jag blev så hungrig att jag är tvungen att stiga upp och värma mig en panpizza.
Det är lite kul hur hjärnan fungerar..

Och nu har jag massa energi .. hur ska jag bli av med den?!



Hann en sväng på stan och hämtade ut passet (NU NÄRMAR DET SIG:D:D)
Träffade där en mycket omtyckt person! lätt att sakna det man inte kan få,
Men nu är det snart jul och då ska vi vara glada!:)

Nu ska jag försöka sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0