vår sista dans

Du heter: evelina lindgren


Smeknamn: ewe,eve,ev,evo, säkert nåt mer med


Beroende av: inget,,,


Hur imponerar man på dig? genom att vara den man är och vara stolt över det


Brukar du skratta för dig själv? HAH,ja


Hur svarar du i mobilen: haalå? hej det är evelina!


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: sa att jag var skyldig pengar... + lite mer


Antal timmar sömn inatt: 6 kanske


Sov du ensam: ja


Brukar du komma i tid: yees, oftast


Hur känner du dig nu: ledsen, trött, arg, sur, nöjd, irriterad, besviken, listan kan göras lång


Vanligaste färg på dina kläder: hmm, väldigt olika. förr var det mycket svart&vitt. men lite bättre nu kanske


Vad tycker du om fötter: dom är bra att ha


Vad saknar du: dig


Hade du en bra kväll igår: till och från. men för det mesta bra


Favorit dryck på morgonen: saft, päron


När brukar du oftast gå och lägga dig: SKA försöka komma isäng vid 22. SKA


Är du blyg: beroende på sammanhang, men oftast itne


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: neej, inte kärlek., men "förälskelse" elelr attraktion


Har du spytt offentligt: neej!


Är du nöjd med ditt liv: nej


Är du bortskämd: enligt vissa, men jag tycker itne det.


Vad gör du i morgon: skola-körlektion-hem


Vad är det värsta du vet: falskhet, och känslan jag haft i magen den senaste månaden


Har du bra vänner och äkta vänskap?: ÅH, underbara vänner!!!<3


Vad är det finaste du fått?: dig!


En speciell dag du minns: alla var speciella

Du samlar på: samlade på godis som liten,


När grät du senast: på skolan.. -.-


Vill du gifta dig: ja,


Vill du ha barn: ååh, ja!


Är du musikalisk: kan jag väl säga att jag är


Vad dricker du helst när du är törstig: läsk


Bor dina föräldrar tillsammans: ja


Har du någon gång gråtit dej till sömns: senaste månaden


Biter du på naglarna: nope

 


Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag kan stolt presentera för er alla läsare att det var JAG som hon pratade i telefon med!

2010-08-25 @ 21:43:25
Postat av: Anonym

haha alltså jag kom ihåg när du samlade på godis, ändå ganska äckligt:D godiset blir ju inte precis så fressccccccccchht! ;D;D

2010-08-25 @ 22:20:31
URL: http://lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0