try not to find me

Nu ska vi snart se fotboll. och jag peppar, har även hört att "alla" ska dit. Vilket inte brukar hönda fastän det sagts.
det är nämligen DM. så jag och elise får inte spela(inte någon92a) för vi är för gamla!!! men kolla ska vi självklart. speciellt eftersom dom möter sjöbotten:D:D:D:


emma är som vanligt supergullig och ska komma och hämta oss;$

sen när jag kommer hem måste jag göra klart svenskan och skriva mer på engelskan, LÄXA IN MY HEART(L)


puss<3


lovelovelove!!

Kommentarer
Postat av: Josefina

aldrig <3 det är fan snart ett år sen,

vi borde egentligen ha en fest då?



haha på buregården (A)

2009-05-28 @ 21:08:27
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0