små små ord av kärlek sagda varje dag kan sprida värme och behag varje dag

hey there!
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva , men nu sitter jag här och hör lejonkungen i bakrunden, mysigt värre. jag vet inte om jag ska gå och lägga mig än. kankse ska jag vara lite tragisk och börja läsa nk:n. Men jag är tveksam om det blir av.

vad jag vet är att jag är uttråkad som tusan som det är just nu, sitter nog inte här länge till. men annars är det bra.

imorn skulle vi egentligen börja planera klassåterträffen 13juni men jag vt inte om jag hinner. vill som inte plugga hela veckan. jag blir galen av all stress och all press. crazy, fattar inte varför jag aldrig börjar med saker i tid. jag blir galen..
 
ni får ha det så bra, nu tror jag att jag ska läsa lite på tjuvlyssnat det är alltid roande. ha det bra. puss(L)


hittade en fräsch och ny bild på mig och min syster. ja , vad säger man?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0