och nej, nu kom allt på samma gång igen

Hejdär! igår var bland den chilligaste skoldagen ever. Tog moppen till skolan som började halv 9. Eos hade vi och det enda vi gjorde var att vi tog lite kort, kollade på bilder, och sendan jobbade lite med ljus. erkligen hur chill som helst.
sen slutade vi..

så det blev en sväng på stan med marta och astrid medans vi väntade på isak som skulle göra några saker innan vi skulle våldgästa honom. När vi kom till hans gulliga lilla 1a började vi skriva en dikt som vi ska redovisa på onsdag(tror jag det var)

det blir roligt, men isak den skiten har "sommarlov" nu:( fusk! men tråkigt för han att han missar avslutninge. Jag har just insett hur myckett jag kommer sakna honom och resten av klassen under sommarlovet!!! galet

sen en sväng till på stan för att mamma ville ha hjälp och vi skulle titta på vita "fonskor" blev att jag köpte ett par andra istället och smycken. (lägger ut bilder sen)

plötsligt insåg jag att klockan var ganska mycket och att jag var tvungen att pallra mig hemåt eftersom anton skulle ta bussen till mig 10över 3.

fick äntligen träffa honom och vi gick lite promenad och chillade ute! mysigt!!! sen skulle han med flyget och blev hämtad vid 7. 8-halv9 kom ementlu  vi planerade klassåterträffen och sedan sprang vi över till elise vid 10. efter ett tag kom sebbe. ostkrokar och godis lät mycket frestande vilket gjorde att vi snabbade oss till bure och köpte innan dom stängde.
resten av kvällen spelade vi i princip kort och tog det lugnt på elises altan.

nu ska vi käka grillat! MUMS

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0