det är så jag säger det

hejdu, nu är termins över . och det gick faktiskt bra. när jag väl stod när var jag inte ett dugg nervös som tur var:) det var kul.
nu ikväll hoppas jag att jag kan vara med anton, borde väl gå. ska gå. ajja, sen imorgon är det match dirr efter skolan så jag ska nog packa sakerna redan ikväll. konstigt egentligen att jag får spela med tanke på att jag inte tränat på ett tag. men det var roligt:)

nejnu, ska jag gå och göra nyttiga saker, vad det nu skulle vara. läxa kankse?!


haha stor och munter mojjeman








jag tycker vissa bilder är hetare än andra

Kommentarer
Postat av: Mois32473s

omgomg, vad ung jag är på bilden

2009-05-24 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0