hej jag känner igen dig, var kan vi ha setts tro?

snodde denna av emma för att visa hur underbart roligt jag har just nu!!

Namn: Evelina Lindgren
Födelsedatum: 920828
Ögonfärg: Blå/Grå/brun
Hårfärg: Blond
Längd:  164 kansche
Civilstatus: Off the market
Höger eller västerhänt: Höger
Stjärntecken: Jungfru

Första tanke när du vaknade: Duschaduschaduscha
Sista tanke innan du somnade: Jag drömde om min väska så kankse något i den stilen?!
Pepsi eller Coca Cola: Pepsi faktiskt
BurgerKing eller McDonalds: Hmm, chicken nuggets med sötsur sås ändå(a) = makkedonken
Adidas eller Nike:  Adidas 
Choklad eller vanilj: Chockolade
Svär du: Inte ofta actually
Sjunger du: För mycket enligt vissa kankse;-)
Duschar du varje dag: Minst:-S inte bra
Gillar du skolan: Älskar min klass!!!!!!!
Tror du på dig själv: För lite
Kommer du överrens med din mamma och pappa: Ja det gör jag
Antal människor du skulle ge ditt liv för: finns endel, ja
Antal piercings: örnen:-]
Antal tatueringar: zero
Hur många gånger har du varit med i tidningen: varje dag i princip:-)
Vem/vilka pratar du med på msn just nu: Ingen..höhö
Vem ringde dig senast: De var pappa det
Pussade dig senast: Ehh, anton
Vem vill du kasta en sten i huvudet på: Jag är en snäll flicka
Vem saknar du mest just nu: Det vet ni!!!
Vem är din bästa vän av samma kön: Finns flera underbara
Vem är din bästa vän av motsatt kön: hmmm, skulle vetat för en månad sen kansek
Vem är ditt tionde sms ifrån: anton
Vem/vilka ska du träffa imorgon: Klassen, folk på skolan, laget osv
Vem/vilka umgicks du med senast: hmm, vera isak och mart en stund på stan om det räknas

Har du cyklat utan händerna: höhö ja;-$
Har du gråtit en hel natt: Jag somnar alltid när jag gråter. på kvällen iaf
Har du åkt vattenskidor: Jag har försökt, men mer säger jag inte....
Har du åkt rullstol: JAA!! fast inte för att jag behöver det men -.-
Har du gjort en bakåtkullerbytta: I did it
Har du köpt lösgodis för över 50 kr: Bra fråga, hoppas inte det(a) ELLER JO, ellr vi köpte ju ett kilo knattar till varann i julklap jag och mina syskon. Fast det var ju inte till mig jag köpte då ifs så!
Har du haft träningsvärk: OOOJAaaaaaaaaaa
Har du önskat att du var det andra könet: inte önskat men velat prova kanske
Har du velat vara ett djur: neej , stackars varelse
Har du tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej och jag tänker inte göra det heller
Tycker du Harry Potter är bra: Inte som marta och amanda:-]
Har du hatat choklad: Aldrg hatat,bara tyckt minde mycket om kanke(A)

Vem är i rummet med dig: Lillebror och hans girlfriend;-)
Vem fick du senast sms av:
anton
Vem pratade du senast i telefonen med: Pappa
Vems hus var du senast i: Mitt eget
Vem sa du senast "jag älskar dig" till: bra fråga
Vem önskar du att du var med nu: hmm, ELLEEENN!!!
Vem är din favoritsläkting: Vet ej, farmor elle alma kankse:-] finns många supermänniksor i släkten
Vem i din skola går dig mest på nerverna: ingen aning

Var går du skola: Anderstorp
Var är din telefon:  På databordet bredvid
Var är din mamma: tror att hon är i köket
Var sover du: I sängen
Var handlar du mest: På stan.. höhö fyndigt
Var fick du tar i tröjan du har på dig: no one
Vart åkte du senast bil:  Hem
Var i ditt rum är du: Jag är nere

Vad åt du senast: Godis
Vad drack du senast: Tropisk
Vad är det för färg på dina byxor: Jeans
Vad är närmsta saken som är blå: Jag ser ingenting blått. Mina byxor kankse isf
Vad gillar du mest med skolan: klassen
Vad har du på fötterna: sockisar
Vad är din favoritfärg: Ingen aning
Vilken film såg du senast: Vet inte, hmmm

Har du hånglat i mer än 3 minuter? heh jao
Har du sovit i en annan säng? Än min egen? jaoo
Har du hånglat på en bio? nope
Har du hånglat i skogen? jag br i skogen?;-)
Har du tyckt att din kusin är het? HAHAH avslöjad?-.-
Har du sovit naken? Händer ibland;-)
Har du kört över hastighetsgränsen? faktiskt har jag lyckats med det. hähä woho
Har du dansat framför en spegel? Klart ,
Har du fått hicka? jätteofta--
Har du stulit pengar från en kompis? hahha nej;-P
Har du smygit ut ur ditt hus? ddet har jag..

Kommentarer
Postat av: mmmm

Va? har din lillebror flickvän? :( då är jag ju körd...

2009-03-24 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0