skicka inte mms till mig, tack

jag var hemma från skolan imåndags eftersom febern inte släppt. Så en riktig slappar dag blev det som spenderades mestandels av tiden framför tvn.

Jag var för tröt för att orka blogga, en dag då jag egentligen har hela dagen på mig. Men sjukdomen tycker jag ändå att jag kan med gott samvete använda som en ursäkt.
Mysteriet på Greveholm- du förstår inte hur mycket jag älskar det! Måste vara den underbaraste julkalendern som någonsin funnits.  den och Pelle Svanslös ligger överst på listan!! Klart som korvspad!

Sen var det en dag igår också ja, och nu har jag inga ursäkter till varför ajg inte bloggade men... jag kan säga att skolan var en plåga eftersom ajg var himla trött och ont i huvudet. Men jag levde när jag komme hem! Det var ju tur det iaf.
Sen så for jag till Anton , vi såg början på en film, sen mästarnas mästare och tillsist nåt avsnitt av pistvakt. Det var mys.
Där har ni min gårdag utan vidare detaljer.

Idag hade jag så pass ont i halsen och tät i näsan att jag for hem efter lunch
nu skag jag försöka skriva lite Grekisk mytoligi, ha en bra kväll. pussen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0