take my hand and walk with me

igår kom anna och jacob med världens sötaste alma. (kusin) . haha hon måste vara den underbaraste , sötaste unge jag vet. så nu är vi best friends,Hähhähää. 

sen komme anton, vi mysite mest med film och sådaant. vi gick och la oss, halv 4 i sängen men somnade 6.. sen vaknade vi 11(a) sweeat, mycket sömn... men vi gick ner och fikade sen övertalade han mig att vi skulle bada jacuzzin eftersom vi hade tänkt göra det igår men det blev inge av då. sen lyckades han också få mig att bada snöööö. varmt var det inte ska jag säga digg..... fast jag fegade lite och la mi bara ner medans han hoppade nån meter ifårn badet. kyligt...
sen gick vi in och såg film resten, vid 5 for han och har har i princip suttit här sedan dess(a)
sen upptäckte jag också nyss at jag har feber, så det blir ingen träning för mig ikväll heller.... men det kankse bara är bra pga min förbenade fot!! men jag ska dit och kolla på i varje fall!

Så där har ni min kväll. ha nu en bra du med. eller bra kanske jag inte kan kalla min men.. ajja. bajs(L)


detta var dock länge sen,,,, ch jag rätt ful men thats life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0