she's the only one I want

Mys!
Ikväll kom anton, vi såg först en film för omväxlingsskull. Jumper heter den var faktiskt att rekomendera. Lite sådär jobbigt att man inte kunde vara han. Fast å andra sidan skulle det vara tvärt om, alltså helt förjävligt om man får uttrycka sig så. Men smaken är som baken, det är något man bara kan drömma om, men bortskämd skulle man ju bli, har som inget att sträva efter. Allting finns ju redan.
Blev ni inte jättesugna på att ladda hem den och se nu för att fatta vad jag filosoferar om riktigt?;-) fast nej, inte ska man ladda hem icket. fel av mig.

sen såg vi lite eva&adam innann mamma gjort fika. sen kom antons mamma och gjorde oss sällskap vid matbordet eftersom vi inte fikat klart när hon kom för att hämta honom. Trevligt värre.!

Nejnu ska jag lägga mig i sängen och gosa ner under täcket, Se liite scrubs förhoppningsvis!
ha en super fortsättning. puss<3

she really is crazy, watch out or die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0