nej nu ska jag sova, eller ska jag det?

ja hade nu egenligen tänkt skriva ett lång "trevligt" "intressant" inlägg om vad jag har sysslat med den senaste tiden. Men jag känner att ingen varken bryr sig eller orkar läsa ett sådan inlägg så jag punkterar upp det istället 

  • sett film
  • sett tv
  • sovit
  • planerade att fara till sjöbotten(blev inte av)
  • for och övade med daniela
  • hade myskväll med eva och adam med en underbar lillebror som somnade sött framför mig
  • somnade där i soffan med honom
  • vaknade upp, insåg vars jag var och gick och la mig i min egen säng
  • vaknade en gång till steg upp och snackade med mamma
  • la mig i soffan- somnade
  • vaknade en 3:de gång
  • duschade
  • for och såg bio med mamma pappa och samuel(män som hatar kvinnor- en mycket bra film)
  • for till farmor och fikade
  • in till stan och träffade emma och ellen som jag spenderat denna kväll tillsammans med. Mycket trevligt och mycket skratt!!!

Där har ni det. Ser man på , listan kan bli lång utan att göra mycket alls.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0