jag hoppas detta inte är slutet

jag snodde en sån här!!kan ju vara...kul


Dagens smink:
Inget just nu
Dagens frisyr: Sitter med handduk rnt håret så jag ill inte eens veta
Dagens humör: ¨Jag är glaad! Happyface
Dagens klädsel: Stor svart t-shirt i morse och dagen. Bytte nyss till jeans och t-shirt
Dagens hygien: Dusch
Dagens film: Det är ingen film, men mysteriet på greveholm är det närmsta jag kan komma
Dagens maträtt: Korv och makaroner
Dagens låt: Min sångläxa, Black velvet
Dagens älskling: En söt lillebror
Dagens längtan: KOM BARA HEEM
Dagens måste: Inget just nu, känns himla skönt
Dagens skratt: Har inte blivit så mycket skratt eftersom jag legat hemma hela dagen, men hoppas på ett antal framåt kvällen
Dagens vill ha: Godis!! Fast NEJ ,
Dagens bild:

Kommentarer
Postat av: Emma

sög att du inte komme ikv :(

2009-03-03 @ 00:29:17
URL: http://ementlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0