it's hard to deal with the pain of losing you everywhere I go

hej, jag mår verklgen piss just nu.
Vi hade pizzaätartävling på lunchen. Det var ändå mer än 2 timmar sen och jag är fortfarande nära på att spy. 6 pizzor blev det, och en tredjedel (A)
leo och viktor åt 7. hähä inte långt efter så jag är stolt över mig själv.!!
amanda den sötnosen åt knappt 4 innan hon snabbt lämnade matsalen;-)


Nej min hjärna är itne som vanligt(helt tom), mitt huvud  värker, kroppen  är helt slut, jag kan typ inte  röra mig, jag känner för att spy, magen gör ont, mina ögon vill sova, osv. Var det värt det? JA!

Efter skolan ska jag och syster fara och hälsa på farmor. var längesen sist så det blir mysigt!
Nu ska jag bara försöka ta mig igenom denna dag så får vi se sen. PEPPA SORSELE I HELGEN!

puss<3


yummie???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0