i believe I found something good to cary on

Såg just slutet av aik-matchen. Skit också................


nu vill jag bara lägga mig också sova sen aldrig mer vakna i princip, jag nä usvh dkjkskkkGAH(inte på grund av hockeyn, så farligt desperat är ajg inte) allting näe, jag ar inte varit negg på skitlänge. men alltid måste någonting, någon liten skitsak komma i vägen för min eviga lycka. nej jag förstår verkligen inte hur det blir såhär ibland. måste bättra mig och skita i allt onödigt tänkande. Men de som känner mig vet redan att jag tänker för myket på helt ovesentliga saker. Menjag måste sluta ta åt mig, verkligen.................

sen är min lista för eventuella saker jag skulle gjort i helgen om jag inte hade farit till sorsele utökad ännu en gång

  • Umeå open 
  • Skoter em i malå
  • Julias kalas
  • Fridas kalas
  • sen skulle amandas päron bort så vi skulle vara där och ha det mysigt och sova.
  • vara med en ellen
  • hälsa på i hemavan dit anton ska med sin familj


ungefär så häääääääääääär glad känner jag mig^



 

anton<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0