don't cry, everything is going to be fine

nejmen sicken dag! Började med historia en timme sen hade jag piano 20 minuter (i vanliga fall) nu hade jag 40 minuter. vad i tusan? 20 minuter längre= dubbellektion????? okeeeej?! ajja. sen hade vi lunch och efter det tränade vi på våran dans till gympan. Sen hade vidå gympa så vi bara fortsatte!! Det kommer bli niice:D Ska fixa det filmat och sen läggs det troligtvis ut på tuben:)

Efter det hade jagsånglektion och jag valde vilken sång jag ska sjjung på gemensamma lektionen. Out here on my own.Blev det- musikallåt:)

Ikväll ska jag se hockeeyl!!!!!!!1 ett måste. och idag måste dom vinna. GAAHH!!!




Sen tänkte jag berätta att jag inte är speciellt glad just nu...... ¨

I januari/februari kankse sa mamma till mig att jag inte fick planera in något denna helg eftersom vi skulle till sorsela med två andra familjer. Sure tänkte jag det är ju bara att planera in. MEN TROR DU INTE ALLT HÄNDER I HELGEN DÅ?? jomen klart som korvspad att det gör.......................fan!!


okej här har ni liistan på det jag missar i helgen.


  • Umeå open 
  • Skoter em i malå
  • Julias kalas
  • Fridas kalas
  • sen skulle amandas päron bort så vi skulle vara där och ha det mysigt och sova.
  • vara med en ellen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0