'cause I will give everything that I own

nu sitter jag här och tråkar igen, medas mamma tjatar på att jag ska gå ut med sovsäckarn till sovstugan. Just nu käns det som det jobbigaste man skulle kunna göra. Så jag leker lat med "jag gör det snart" en liten stund till.

Vi hade träning i tältet imorse. Riktigt kul förutom att det var 8-9... Vilken tid. På en söndagsmorgon och allt, bläusch. Lördagskvällarna är ju inget att ha nu framöver då... Känns bara ovärt=( Förstör hela helgen. Men äsch, det var ju kul så det får duga!!!

Ikväll ska jag till emelent. Vi ska väl se nån film eler bara snacka, eller både&! Vi får se. Men det blir kul, har saknat henne till tusen så=)

Nejnu ska jag ta tag i sakerna så jag slipper höra mer tjat, hähä-
pussar(L)

MjövallenBK




Kommentarer
Postat av: Emma

tack för ikv stumpan, det var underbart :*

2009-03-01 @ 23:17:54
URL: http://ementlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0